Delegowanie pracowników a przepisu unijne

Wiele instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji czy innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd służbowy jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale także warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii wytycza nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy które nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka koordynacja systemów zabezpieczania społecznego. Mają one na celu uzmysłowienie i edukowanie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.